درس های ولایتمداری و ولایت پذیری
درس های ولایتمداری و ولایت پذیری
 
کربلای جبهه ها یادش بخیر

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

 حرکت شیرین و مقاومانه در فلسطین

بیعت جوان فلسطینی با «داعس» به جای «داعش»

 

«یک دختر بچه‌ی دو ماهه‌ی فلسطینی را زیر گرفتند. ما هم دو برابرش را جواب دادیم. کلوخ انداز را پاداش سنگ است. .. فدای چشمت مسجد الاقصی، به خاطر تو شهرک نشینان صهیونیست را زیر خواهیم گرفت.»

این جمله‌ای است که می‌توان در سایت‌های فلسطینی خواند. «داعس» یعنی کسی که کار «دعس» را انجام می‌دهد (دعس یا دهس یعنی زیر گرفتن با ماشین) و البته دائما هم کسی که زیر گرفته می‌شود باید صهیونیستِ صهیونیست‌زاده باشد.
فعالان مقاومت فلسطینی همه‌ی راه‌های مقاومت را قابل پیمودن (یا حتی اختراع) می‌دانند، ولو اینکه در فضای مجازی باشد. این جوانان مشغول مقاومت‌اند و معتقدند که مسئولان فقط بلدند به مبل تکیه بدهند و حرف بزنند و «بیانیه‌ی محکومیت» صادر کنند و در به در دنبال کشوری بگردند که از این «محکوم کردن»های آنان حمایت کند. روی همین حساب است که حالا صفحات شبکه‌های اجتماعی پر شده است از کسانی که دارند با سازمان «داعس» فلسطینی بیعت می‌کنند. حالا صفحات فیسبوک و توئیتر پر است از اسم داعس. این قضیه پس از آن عملیات‌های دعس [زیر گرفتن]ی رخ می‌‌دهد که توسط فلسطینی‌ها صورت گرفت و موجب کشته شدن تعدادی صهیونیست از جمله چند نظامی شد.
در همین رابطه، محمود حریبات از فعالانی که شبکه‌های اجتماعی را رصد می‌کند می‌گوید: «بله امروز خیلی‌ها از هشتگ داعس استفاده کردند، چند صفحه هم به اسم داعس در فیسبوک درست شد.»
در طرح‌های گرافیکی‌ای که توسط این فعالان مجازی ایجاد شده است هم نکات جالبی به چشم می‌خورد. مثلا فلسطینی‌ها شعاری بسیار معروف دارند که می‌گوید: «ما اُخذ بالقوة لا یُسترد الّا بالقوة» [آنچه با زور گرفته شده جز با زور پس گرفته نمی‌شود.] حالا این فعالان مجازی با تغییر یک کلمه، آن را تبدیل به شعاری برای عملیات‌های مقاومتی خود در زیر گرفتن صهیونیست‌ها کرده‌اند: «ما اُخذ بالقوة لا یُسترد الّا بالسرعة»[آنچه با زور گرفته شده جز با سرعت اتومبیل پس گرفته نمی‌شود.]
عملیات دعس یا دهس یا زیرگرفتن صهیونیست‌ها چند هفته پیش کلید خورد، وقتی که یک دختر بچه‌ی 5 ساله‌ی فلسطینی و دوستش در نزدیکی رام الله در کرانه‌ی باختری عمدا توسط یک شهرک‌نشین صهیونیست زیر گرفته شدند و دختر بچه کشته و دوستش دچار شکستگی‌های خطرناک شد.
جواب فلسطین‌ها این بود: چشم در برابر چشم و زیر گرفتن در مقابل زیر گرفتن: یکی از اسرای جوان آزاد شده‌ی فلسطینی به نام عبدالرحمن الشلوذی از اهالی قدس اشغالی تعدادی از صهیونیست‌ها را زیر گرفت که در اثر آن یک زن صهیونیست کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.
نیروهای دشمن، از شرکت اهالی قدس در تشییع پیکر شهید ابراهیم العکاری که دو روز پیش در قدس اشغالی دست به عملیات زیرگیری صهیونیست‌ها زد (و بر اثر آن یک نظامی و یک شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و چندین نفر زخمی شدند) جلوگیری می‌کند ولی این مسئله دیگر همه‌گیر شده است. حالا چهار عملیات زیر گیری در قدس و الخلیل صورت گرفته که در اثر آنها چندین صهیونیست کشته و بسیاری هم به شدت زخمی شده‌‌اند.
درحالیکه صهیونیست‌ها مدام به مسجد الاقصی می‌ریزند و برای یهودی سازی قدس تلاش می‌کنند و همه‌ی حرمت‌های فلسطین را زیر پا می‌نهند، خون فلسطین‌ها در جوش و خروش است و در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی می‌گویند «صهیونیست‌ها را زیر می‌گیرم ... و انقلاب به پا می‌کنم.»
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



موضوعات مرتبط: اخبار و مطالب روز، سیاسی، ،
برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 17 آبان 1393برچسب:داعس به جای داعش,گروه داعس فلسطینی,, توسط رزمندگان و بسیجیان ولایتمدار
نام جبهه پایداری پذیرفته شد طرد فتنه‌گران تا توبه محتوای نامه اوباما به امام خامنه ای فتنه را علاج خواهم کرد تحلیل اختلاف علامه مصباح و رفسنجانی/1 داعس به جای داعش واکنش مخاطبان به مستند آقا رجب محمدزاده جانباز بی صورت خوش سیرت

بالای صفحه



تمامی حقوق این وبلاگ برای درس های ولایتمداری و ولایت پذیری محفوظ و انتشار مطالب با ذکر منبع مجاز می باشد.